Η γνωριμία τους προήλθε από τις συνήθειες των παλαιών ηθοποιών, οι οποίοι ξενυχτούσαν αναζητώντας ανθρώπους για παρέα. Ο Ιάσονας μοιράστηκε μια υπενθύμιση, λέγοντας ότι ο Χορν τον κάλεσε τηλέφωνο μια μέρα, ρωτώντας αν κοιμάται νωρίς, και όταν εκείνος απάντησε αρνητικά, ο Χορν αποφάσισε να τον καλέσει ξανά. Όταν η μητέρα του σήκωσε το τηλέφωνο και άκουσε τον Δημήτρη Χορν, η συσκευή της έπεσε από τα χέρια της.
Ο Τριανταφυλλίδης τόνισε επίσης πως όσο περνούσαν τα χρόνια, ο Χορν έβλεπε τη δουλειά του με όλο και περισσότερο δέος, παραδεχόμενος ότι το πρότυπό του ήταν ο Νίκος Δενδραμής, ένας σπουδαίος ηθοποιός και ζεν πρεμιέ. Ανάφερε πως ο Χορν υπήρξε τυχερός, καθώς είχε συμμετάσχει σε δέκα καλές ταινίες, ενώ είχε μια ιδιαίτερη αναφορά στη Μαίρη Αρώνη, που είχε αφήσει το στίγμα της στην ιστορία.
Στην συζήτηση αναφέρθηκε και η ταινία ‘Αλίμονο στους νέους’ (1961), η οποία είχε γραφτεί αρχικά για τον Ηλιόπουλο. Όταν εκείνος αρνήθηκε, ανέλαβε ο Χορν, αλλά έπρεπε να φαίνεται ηλικιωμένος, παρά το γεγονός ότι ήταν μόλις 40 ετών. Ο μακιγιέρ που έπρεπε να τον κάνει να φαίνεται μεγαλύτερος αμείβονταν με ποσό ίσο ή και μεγαλύτερο από αυτό του ηθοποιού.
«Όταν ο Χορν έμαθε την αμοιβή του μακιγιέρ, αναφώνησε: ‘Και δεν τα δίναμε καλύτερα σε έναν γιατρό να με κάνει είκοσι χρόνια νεότερο, να τελειώνουμε;’». Ο Ιάσονας ολοκλήρωσε τη σκέψη του με μια φράση από τον Μάνο Χατζιδάκη: «Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να σε εκτιμούν λάθος άνθρωποι για λάθος λόγο».
Πηγή: newsbomb.gr