Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ παρουσίασε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, εστιάζοντας κυρίως στα κατεψυγμένα ψάρια και θαλασσινά. Ανάμεσα στα προϊόντα που ξεχωρίζουν είναι τα πανέ και τα ημιέτοιμα γεύματα, καθώς και μια νέα σειρά τόνου που περιλαμβάνει 9 κωδικούς. Ο τόνος ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, με την εξαιρετική διατροφική του αξία, είναι πηγή πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ωφελώντας την υγεία της καρδιάς. Η γεύση του είναι μοναδική, καθώς περιλαμβάνει κιτρινόπτερο τόνο από τις πιο premium ποικιλίες, γνωστό για την ανώτερη ποιότητα και το χαρακτηριστικό του χρώμα.
Με την παρουσία της στη SIAL, η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ είχε την ευκαιρία να συνδεθεί με διεθνείς εμπόρους και να προωθήσει τα προϊόντα της σε νέες αγορές. Ο στόχος της είναι να γνωρίσει το brand στο εξωτερικό και να εδραιωθεί στη διεθνή σκηνή, δημιουργώντας νέες εμπορικές σχέσεις.
Η SIAL (Salon International de l’Alimentation) είναι από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις στον τομέα των τροφίμων και ποτών, και συμμετείχαν 7.500 επιχειρήσεις από 130 χώρες. Η έκθεση αυτή προσφέρει εξαιρετική ευκαιρία για επαγγελματίες της βιομηχανίας να παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.
Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας, έχει εδραιωθεί ως ηγέτιδα στην αγορά των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων στην Ελλάδα. Εδρεύει στο Αίγιο και διαθέτει δύο σύγχρονες μονάδες παραγωγής, προσφέροντας μια ποικιλία προϊόντων, όπως φυσικά και παναρισμένα αλιεύματα, καθώς και ημιέτοιμα/έτοιμα γεύματα για εγχώριες και διεθνείς αγορές.
Πηγή: newsbomb.gr