Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αναλύθηκαν από το τμήμα Έρευνας και Ανάλυσης της ΕΡΤ, το ντιμπέιτ παρακολούθησαν περισσότερα από 600.000 άτομα έστω και για ένα λεπτό, με τη μέση τηλεθέαση να φθάνει τις 300.000 στην ανταγωνιστική ζώνη του prime time. Το μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε σε 8% στο σύνολο του κοινού και 15,8% για το ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών. Σε επίπεδο λεπτού, το σύνολο του κοινού “άγγιξε” το 10,7%, ενώ το ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών έφτασε το 20,7%.
Επιπλέον, οι θεάσεις μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX και του ΕΡΤNEWS1, που μετέδιδε την τηλεμαχία με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα, ανήλθαν σε 29.335. Από αυτές, το 67% προήλθε από υπολογιστές και tablets.
Πηγή: newsbomb.gr