Από την άλλη, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα δίνει τη δική του επιστροφή στη μεγάλη οθόνη με το «Megalopolis». Η ταινία, που επικεντρώνεται σε έναν αρχιτέκτονα που επιθυμεί να αναδημιουργήσει τη μητρόπολη, προσπαθεί να αποτυπώσει την φιλοδοξία ενός κόσμου που υπηρετεί τον άνθρωπο. Ωστόσο, οι θεωρίες και οι εικασίες του Κόπολα φαίνεται να χάνουν τη συνοχή τους, με τις ιδέες να είναι εντυπωσιακές αλλά περιπλανώμενες, αφήνοντας τον θεατή σε κατάσταση απογοήτευσης.
Η επιστροφή στο Όσλο για τον Οδυσσέα από την άλλη φαίνεται να είναι μια βαθιά εσωτερική διαδρομή, όπως αναφέρθηκε από τον Φάινς στην πρεμιέρα της ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Ο Παζολίνι επιλέγει αργούς ρυθμούς και αφαιρετικό στυλ, γεγονός που τονίζει τη δραματικότητα της επιστροφής χωρίς να στηρίζεται σε υπερβολές.
Συνολικά, η γυρισμένη στην Κέρκυρα «Επιστροφή» φαίνεται να αποτυπώνει τη συγκίνηση και τη στήριξη που απορρέει από τις ανθρώπινες σχέσεις, αντίθετα με την πικρή αποδοχή της αποτυχίας στην ακριβώς ορισμένη προσπάθεια του Κόπολα να επαναστατήσει δημιουργικά.
Πηγή: newsbomb.gr