Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, θα υπάρχουν ευδιάκριτα ταμπελάκια στα προϊόντα. Ωστόσο, στο σούπερ μάρκετ που επισκέφτηκα, δεν αντίκρισα κάτι ιδιαίτερο στα ράφια. Κάθε αλυσίδα θα προσεγγίσει τις εκπτώσεις με τον δικό της τρόπο. Ενδέχεται να μην υπάρχει σήμανση, όμως ο καταναλωτής μπορεί να καταλάβει την αλλαγή, θυμόμενος την τιμή που πλήρωσε την περασμένη φορά.
Στο τέλος της ημέρας, οι καταναλωτές είναι αυτοί που θα κρίνουν τη διαφορά στην τσέπη τους. Εκείνοι έχουν την καλύτερη γνώση και θα βγάλουν συμπεράσματα, όπως έχει αποδειχθεί με τις παραπλανητικές εκπτώσεις που συνεχίζουν να υπάρχουν στην αγορά. Σε μια τηλεοπτική εκπομπή, παρατηρήθηκε ένα χλωροκαθαριστικό λεβάντα και λεμόνι, όπου τελικά αποδείχθηκε ότι η οικογενειακή συσκευασία δεν είναι συμφέρουσα. Για παράδειγμα, η μοναδική συσκευασία κοστίζει 1.53€, ενώ η οικογενειακή 3.73€ ή 4.13€, ανάλογα με το άρωμα. Κάτι δεν κολλάει εδώ, υπάρχει λάθος ή σκοπιμότητα;
Είναι γεγονός ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ που προσπαθούν να ικανοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τους εργαζόμενούς τους, με προσφορές σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Όμως, πολλές φορές ορισμένα προϊόντα, προσφορές και ανατιμήσεις «ξεφεύγουν». Πάντα εις βάρος του καταναλωτή. Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό.
Πηγή: newsbomb.gr