Αναβάθμιση των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων με το Νέο Πληροφοριακό Σύστημα

Αναβάθμιση των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων με το Νέο Πληροφοριακό Σύστημα
Η λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων αναβαθμίζεται με το νέο πληροφοριακό σύστημα ERP-SAP. Από τις 2 έως τις 20 Ιανουαρίου 2025, οι υπηρεσίες θα περιορίσουν τη λειτουργία τους και θα παρέχουν μόνον συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως την έκδοση και πληρωμή Βεβαιωτικών Σημειωμάτων, την πληρωμή κλήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας που δεν έχουν ενταχθεί σε Χρηματικό Κατάλογο, καθώς και ηλεκτρονικές πληρωμές οφειλών με Κωδικό RF από το προηγούμενο σύστημα.

Κατά την περίοδο μεταφοράς δεδομένων από το παλιό σύστημα στο νέο, δεν θα υπάρχει δυνατότητα ένταξης οφειλών σε ρύθμιση, όμως οι σχετικές αιτήσεις θα γίνονται αποδεκτές και θα διεκπεραιώνονται μετά τις 20 Ιανουαρίου 2025. Οι βασικές λειτουργίες του ERP-SAP θα αρχίσουν να τίθενται σε εφαρμογή σταδιακά από την ημερομηνία αυτή, ενώ η παραμετροποίηση και η προσθήκη νέων λειτουργιών θα συνεχιστούν μέχρι να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου.

Ο Δήμος Αθηναίων παρακαλεί τους πολίτες για την κατανόηση τους και τους ενημερώνει ότι είναι διαθέσιμος να απαντά σε ερωτήματα μέσω της πλατφόρμας https://eservices.cityofathens.gr/ ή επικοινωνώντας με τα τμήματα στα παρακάτω στοιχεία:

– Τμήμα Εσόδων: [email protected]
– Κλήσεις ΚΟΚ: 210 5277251, 210 5277217, 210 5277278, 210 5277365, E-mail: [email protected]
– Ηλεκτρονικές Πληρωμές: 210 5277346, 210 5277347, E-mail: [email protected]
– Κοινόχρηστοι Χώροι: 210 5277332-3, E-mail: [email protected]
– Επισιτιστικά-Τέλη Παρεπιδημούντων: 210 5277330, E-mail: [email protected]
– Ανταποδοτικά Τέλη (Ταμείο): 210 5277331, E-mail: [email protected]
– Μισθώματα: 210 5277312, E-mail: [email protected]
– Πολεοδομικά-Αποχέτευση-Πεζοδρόμια: 210 5277307, E-mail: [email protected]

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top