Η νέα αυτή μονάδα, με εσωτερικό κωδικό S58, θα συμμορφώνεται πλήρως με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 7, οι οποίες θα εφαρμοστούν από το επόμενο καλοκαίρι. «Θα διατηρήσουμε τον εξακύλινδρο κινητήρα όσο είναι δυνατόν. Όσο υπάρχει ζήτηση, εμείς θα την ικανοποιούμε», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερη προσοχή αξίζει το γεγονός ότι η BMW στοχεύει να κάνει τη νέα γενιά του κινητήρα ακόμη πιο ισχυρή από την τρέχουσα, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις για μείωση των εκπομπών ρύπων. Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας αναμένεται να κάνει την παρθενική του εμφάνιση στην επόμενη M3, που προγραμματίζεται για το νωρίτερο το 2027.
Πηγή: newsbomb.gr