Η Cadillac Επαναστατεί με το Escalade IQ Ως Ιδιωτικό Εστιατόριο Υψηλής Γαστρονομίας

Η Cadillac Επαναστατεί με το Escalade IQ Ως Ιδιωτικό Εστιατόριο Υψηλής Γαστρονομίας
Αν αναλογιστεί κανείς την προσέγγιση που ακολουθεί το τμήμα μάρκετινγκ της Cadillac για την προώθηση του νέου Escalade IQ, θα συνειδητοποιήσει ότι δεν πρόκειται απλά για μια καμπάνια μάρκετινγκ. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αποφασίσει να παρουσιάσει το ηλεκτρικό της SUV ως μια μοναδική εμπειρία, επικεντρωμένη στο lifestyle. Ξεκίνησαν να μετατρέπουν το Escalade IQ σε ιδιωτικό εστιατόριο, προσφέροντας γαστρονομικές εμπειρίες σε περιορισμένο αριθμό ατόμων.

Το εγχείρημα άρχισε στη Νέα Υόρκη, στο Coqodaq, ένα εστιατόριο που σερβίρει τηγανητό κοτόπουλο σε τιμές υψηλής γαστρονομίας. Το Escalade IQ λειτουργεί εκεί ως απομονωμένος χώρος εστίασης, με πολυτελή χαρακτηριστικά, όπως ένα πλήρως εξοπλισμένο booth και τεχνολογία ήχου που συγχρονίζεται με τη μουσική. Ένα εικονικό τζάκι στις οθόνες των πίσω καθισμάτων προσθέτει στην ατμόσφαιρα του ιδιωτικού δειπνου.

Η Cadillac δεν εστιάζει σε αριθμούς πωλήσεων. Αντίθετα, προσπαθεί να στήσει ένα status symbol για τους πελάτες της, που δεν επιθυμούν απλώς να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο, αλλά να βιώσουν μια εμπειρία. Το Escalade IQ είναι επομένως περισσότερο από ένα SUV, λειτουργεί ως ένα αποκλειστικό lounge που ενσωματώνει το στοιχείο του lifestyle.

Αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται ακραία ή υπερβολική για κάποιους, αλλά αποδεικνύει τη νέα λογική πίσω από πολλές πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων σήμερα. Το αυτοκίνητο προβάλλεται όχι μόνο για τις δυνατότητές του, αλλά και για τα συναισθήματα που προσφέρει στους επιβάτες του. Αυτές οι εμπειρίες, όπως το να απολαμβάνεις σπαγγέτι στο πίσω κάθισμα, αναδεικνύουν τη κομψότητα και την πολυτέλεια που συνοδεύουν την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Το σχέδιο της Cadillac περιλαμβάνει και την επέκταση αυτής της εμπειρίας σε άλλες πόλεις, όπως το Beverly Hills, το Μαϊάμι και το Σαν Φρανσίσκο, δείχνοντας ότι έχει στόχο να αγγίξει τις αισθήσεις των πελατών της με έναν εντελώς καινοτόμο τρόπο. Είναι προφανές ότι η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία μιας μοναδικής εικόνας γύρω από το Escalade IQ, το οποίο μετατρέπεται σε κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό αυτοκίνητο.

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top