Σύμφωνα με τη RealNews, οι Βέλγοι ειδικοί έχουν αναγνωρίσει όχι μόνο τις εύφλεκτες ουσίες που ευθύνονται για την έκρηξη, αλλά επίσης και τις διαστάσεις της δεξαμενής που τις μετέφερε, καθώς και το σημείο της αμαξοστοιχίας όπου βρίσκονταν. Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι το πρώτο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που ακολουθούσε τις δύο μηχανές του τρένου, μετέφερε φορτίο πτητικών υδρογονανθράκων που δεν είχε δηλωθεί.
Το βάρος των πτητικών υδρογονανθράκων εκτιμάται μεταξύ 3,5 και 4 τόνων, και οι ουσίες αυτές σχετίζονται πιθανώς με το ξυλόλιο και το τολουόλιο, τα οποία χρησιμοποιούνται και για τη νοθεία καυσίμων. Οι εύφλεκτες ουσίες ήταν αποθηκευμένες σε δεξαμενή με διαστάσεις ενός επί δυόμιση μέτρων. Η διάρκεια των εκρήξεων μετά τη σύγκρουση υπολογίζεται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα, ενώ το “μανιτάρι” που προκλήθηκε από τις εκρήξεις έφτασε σε ύψος τα 80 μέτρα.
Τα συμπεράσματα αυτά, που αναδύονται για πρώτη φορά στη δημοσιότητα από τη Real News, αναμένονται να καταγραφούν και γραπτώς, πριν σταλούν στην Αθήνα εντός των προσεχών ωρών.
Πηγή: newsbomb.gr