Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Θανάσης Τσιάνος, αναφέρει πως η συχνότητα των δρομολογίων του μετρό παίζει καθοριστικό ρόλο στις αστικές μετακινήσεις. Αν οι συχνότητες μειωθούν σε 3 λεπτά, αυτό θα ισοδυναμεί με την κατασκευή μιας νέας λεωφόρου 110 χιλιομέτρων. Παράλληλα, είναι σημαντική η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 του μετρό, η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς πολλών επιβατών.
Σε σχέση με τον Δακτύλιο, ο οποίος θεωρείται παρωχημένο μέτρο λόγω της έλλειψης αποτελεσματικής αστυνόμευσης, προτείνεται η εφαρμογή ενός Πράσινου Δακτυλίου. Αυτός θα αξιολογεί τα οχήματα με περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά κριτήρια, περιορίζοντας τον όγκο των αυτοκινήτων στο κέντρο.
Ο τέως πρόεδρος της Νέας Αττικής Οδού και διευθύνων σύμβουλος, Βασίλης Χαλκιάς, αναφέρεται σε άλλες λύσεις, όπως έργα παραχώρησης και ΣΔΙΤ, καθώς και τη δημιουργία ενός Ταμείου Τελών Κυκλοφορίας. Οι χρεώσεις αυτές, όπως επισημαίνει, είναι σχεδιασμένες για να αποτρέπουν τη χρήση των αυτοκινήτων στο κέντρο, συμβάλλοντας παράλληλα στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και στη μείωση των εκπομπών CO2.
Επιπλέον, ο πρόεδρος του ΣΕΣ θέτει στο τραπέζι τη χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) στην Αττική Οδό, που θα μπορούσε να συμβάλει στην αύξηση των λωρίδων κυκλοφορίας, έπειτα από επιτήρηση και κατάλληλα έργα σήμανσης.
Πηγή: newsbomb.gr