Η δοκιμή αφορούσε περιστάσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη σε τηλεδιοικούμενα τμήματα σιδηροδρομικής γραμμής. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής λειτουργίας, το σύστημα ETCS λειτούργησε αποτελεσματικά, με την αυτόματη πέδηση να ενεργοποιείται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Συγκεκριμένα:
– Όταν η αμαξοστοιχία ξεπέρασε το καθορισμένο όριο ταχύτητας.
– Όταν πλησίασε σε πορτοκαλί φανάρι, ενεργοποιήθηκε σταδιακή αυτόματη πέδηση και στην περίπτωση παραβίασης του ορίου ταχύτητας, η αμαξοστοιχία επιβράδυνε έως την ακινητοποίηση.
– Σε περίπτωση παραβίασης ερυθρού σηματοδότη, ενεργοποιήθηκε ακαριαία πέδηση και η αμαξοστοιχία σταμάτησε εντελώς.
Η εγκατάσταση του ETCS έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία που υπογράφονται την προσεχή Δευτέρα (28/04), θα ολοκληρωθεί ένα κρίσιμο μέρος του δικτύου. Επιπλέον, η εγκατάσταση του ETCS on board έχει επιταχυνθεί, επιτρέποντας στα τρένα να διαλειτουργούν με τις γραμμές και να ενεργοποιούν την αυτόματη πέδηση όταν απαιτείται. Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης αναμένεται να ανακοινώσει το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου στο πλαίσιο παρουσίασης νέου νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ.
Πηγή: newsbomb.gr