Η τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων και οι δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ, που υλοποιεί το Formula Drift, πρόσφεραν περαιτέρω ευκαιρίες προώθησης της μάρκας. Σχολιάζοντας τη συνεργασία, η Jessica Egerton, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Kumho Tire USA, ανέφερε: “Η συνεργασία με το Formula Drift προσέφερε μια απίστευτη ευκαιρία για την προβολή της μάρκας Kumho, σε μια πιστή και αναπτυσσόμενη κοινότητα οπαδών του μηχανοκίνητου αθλητισμού”.
Το Formula Drift, γνωστό για την ταχύτατη ανάπτυξή του, προσελκύει περισσότερους από 85% θεατές ηλικίας 18 έως 44 ετών, καθιστώντας το Νο 1 γεγονός μηχανοκίνητου αθλητισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι αγώνες του 2024 περιλάμβαναν οκτώ μεγάλες εκδηλώσεις σε πόλεις όπως το Long Beach, το Orlando και το Seattle, με ζωντανές μεταδόσεις μέσω Facebook και YouTube.
Ο πρόεδρος του Formula Drift, Ryan Sage, υπογράμμισε τη σημασία των ελαστικών στην επιτυχία του Πρωταθλήματος: “Η Kumho δέχθηκε αυτή την πρόκληση! Από ό,τι διαπίστωσα κατά τη διάρκεια της σεζόν, η Kumho έπαιξε τεράστιο ρόλο στην επιτυχία του Πρωταθλήματος”.
Τέλος, η Kumho διαθέτει εξαιρετικά ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα, SUVs, vans, φορτηγά και λεωφορεία στην ελληνική αγορά μέσω της εταιρείας ΕΜΑ Α.Ε. Πηγή: newsbomb.gr