Η ιδέα πίσω από τη «Dubai Chocolate» γεννήθηκε από την Sarah Hamouda, η οποία δημιούργησε τη μπάρα όταν ήταν έγκυος και λαχταρούσε αυτόν τον γευστικό συνδυασμό. Ο σύζυγός της, Yezen Alani, συνυπογράφει τη FIX και αναφέρει ότι η παγκόσμια προσοχή που λαμβάνει η σοκολάτα είναι «κολακευτική». Οι δύο τους ξεκίνησαν να αναπτύσσουν τη μπάρα το 2021, λειτουργώντας παράλληλα με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.
Μία από τις κύριες αιτίες της γοητείας της σοκολάτας είναι η αποκλειστικότητά της. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν μόνο μέσω μιας εφαρμογής παράδοσης φαγητού, γεγονός που την καθιστά ακόμα πιο επιθυμητή. Κοστίζει περίπου 15 £ ανά μπάρα και διατίθεται μόνο κατά συγκεκριμένες ώρες, ώστε η εταιρεία να μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες. Παρά την έλλειψη, η αυξανόμενη ζήτηση οδηγεί σε 500 πωλήσεις καθημερινά, από τις αρχικές έξι.
Η Hamouda τονίζει πως ήθελε να πετύχει τη γεύση του κανταϊφιού που έφτιαχνε η μητέρα της και να αποτυπώσει την τραγανή υφή του φύλλου και το φιστίκι στην μπάρα. Αυτό το προϊόν δεν είναι απλώς μια σοκολάτα – είναι ένα πολιτισμικό success story που έχει καταφέρει να μετατρέψει μια αυθόρμητη επιθυμία σε μια παγκόσμια μάρκα. Ωστόσο, ο Alani εκφράζει τη δυσαρέσκεια του για τις απομιμήσεις που κυκλοφορούν στην αγορά και βλάπτουν το εμπορικό σήμα τους.
Πηγή: newsbomb.gr