Η ανατρεπτική επιτυχία της Dubai Chocolate και ο αντίκτυπός της στην παγκόσμια γαστρονομία

Η ανατρεπτική επιτυχία της Dubai Chocolate και ο αντίκτυπός της στην παγκόσμια γαστρονομία
Η «Dubai Chocolate» έχει εξελιχθεί σε ένα γαστρονομικό φαινόμενο με εκατομμύρια θαυμαστές παγκοσμίως και δεν είναι απλώς μια viral λιχουδιά που γνωρίσαμε μέσω του TikTok. Αν έχετε περιηγηθεί στην πλατφόρμα, ίσως να έχετε δει αυτή τη μπάρα, η οποία συνδυάζει γεύσεις σοκολάτας, φιστικιού και ταχινιού μέσα σε ζύμη filo, εμπνευσμένη από το αραβικό επιδόρπιο Knafeh. Το πρωτότυπο, που ονομάζεται Can’t Get Knafeh of It και δημιουργήθηκε από την FIX Chocolatier, διατίθεται αποκλειστικά στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα από το 2022.

Η ιδέα πίσω από τη «Dubai Chocolate» γεννήθηκε από την Sarah Hamouda, η οποία δημιούργησε τη μπάρα όταν ήταν έγκυος και λαχταρούσε αυτόν τον γευστικό συνδυασμό. Ο σύζυγός της, Yezen Alani, συνυπογράφει τη FIX και αναφέρει ότι η παγκόσμια προσοχή που λαμβάνει η σοκολάτα είναι «κολακευτική». Οι δύο τους ξεκίνησαν να αναπτύσσουν τη μπάρα το 2021, λειτουργώντας παράλληλα με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.

Μία από τις κύριες αιτίες της γοητείας της σοκολάτας είναι η αποκλειστικότητά της. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν μόνο μέσω μιας εφαρμογής παράδοσης φαγητού, γεγονός που την καθιστά ακόμα πιο επιθυμητή. Κοστίζει περίπου 15 £ ανά μπάρα και διατίθεται μόνο κατά συγκεκριμένες ώρες, ώστε η εταιρεία να μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες. Παρά την έλλειψη, η αυξανόμενη ζήτηση οδηγεί σε 500 πωλήσεις καθημερινά, από τις αρχικές έξι.

Η Hamouda τονίζει πως ήθελε να πετύχει τη γεύση του κανταϊφιού που έφτιαχνε η μητέρα της και να αποτυπώσει την τραγανή υφή του φύλλου και το φιστίκι στην μπάρα. Αυτό το προϊόν δεν είναι απλώς μια σοκολάτα – είναι ένα πολιτισμικό success story που έχει καταφέρει να μετατρέψει μια αυθόρμητη επιθυμία σε μια παγκόσμια μάρκα. Ωστόσο, ο Alani εκφράζει τη δυσαρέσκεια του για τις απομιμήσεις που κυκλοφορούν στην αγορά και βλάπτουν το εμπορικό σήμα τους.

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top