Η ιδιοκτήτριά της, Μάργκο Νίς, αναφέρει ότι πέρασαν τρεις ώρες χωρίς κανένα σημάδι από τη γάτα, καθώς περίμεναν να την βγάλουν από τον χώρο εμπορευμάτων του αεροπλάνου. Κατά τη διάρκεια της αναμονής, ενημερώθηκαν ότι το αεροπλάνο είχε επιστρέψει στη Νέα Ζηλανδία, με τη Μίτενς να είναι ακόμα μέσα. Ο πιλότος της Air New Zealand ενημερώθηκε για τον επιβάτη και άνοιξε τη θέρμανση στον χώρο αποσκευών για να κρατήσει τη γάτα ζεστή.
Η Νις δήλωσε πως ένα αναπηρικό αμαξίδιο είχε κρύψει το κλουβί της Μίτενς, με αποτέλεσμα να μην το δει ο χειριστής αποσκευών. «Δεν ήταν μια καλή αρχή για τη νέα μας ζωή στη Μελβούρνη, επειδή δεν είχαμε την οικογένεια, δεν ήμασταν ολοκληρωμένοι», πρόσθεσε η Νις.
Τελικά, η περιπέτεια της Μίτενς είχε αίσιο τέλος. Η εταιρεία μεταφοράς κατοικίδιων που είχε προσλάβει η Νις εξασφάλισε την επιστροφή της γάτας στο Κράιστσέρτς και την τοποθέτησε ξανά σε πτήση προς τη Μελβούρνη. Αν και η γάτα είχε χάσει βάρος, ήταν σώα και αβλαβής, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη ανακούφιση στην οικογένεια. «Βασικά έτρεξε στην αγκαλιά μου και απλώς στριμώχτηκε εδώ και έκανε τις μεγαλύτερες αγκαλιές όλων των εποχών», ανέφερε η Νις.
Η Air New Zealand δήλωσε ότι θα καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με το ταξίδι της Μίτενς και ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε. «Θα συνεργαστούμε στενά με τον επίγειο χειριστή μας στη Μελβούρνη για να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά», δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρίας, Αλίσα Άρμστρονγκ. Εν τω μεταξύ, η Μίτενς, που συνήθως δεν είναι ιδιαιτέρως στοργική, απολαμβάνει πλέον όλες τις αγκαλιές και την προσοχή της οικογένειάς της. «Η γάτα τραβάει όσο πιο πολύ ενδιαφέρον θέλει γιατί είμαστε πλήρως ανακουφισμένοι που την έχουμε ξανά μαζί μας».
Πηγή: newsbomb.gr