Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ομάδες που ασχολούνται με την επιμέλεια του ψυχαγωγικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, στη Southwest, η Κένεντι Γουίλσον εργάζεται μόνη της, ενώ η Delta έχει μια ομάδα τεσσάρων ατόμων που συμμετέχουν σε κινηματογραφικά φεστιβάλ. Παράλληλα, συνεργάζονται με παρόχους περιεχομένου, οι οποίοι προσφέρουν προτάσεις και βοήθεια για τη δημιουργία περιοδικών συλλογών.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η United συνεργάζεται με πάνω από 100 παρόχους περιεχομένου για να εμπλουτίσει τη συλλογή της με ταινίες και άλλα μέσα. Η American Airlines προσφέρει πάνω από 1.500 τίτλους, με περίπου 500 από αυτούς να είναι ταινίες. Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως βασίζουν τις επιλογές τους σε δεδομένα, παρακολουθώντας τι βλέπουν οι επιβάτες και τις προτιμήσεις τους, ενώ οι ανατροφοδοτήσεις από το προσωπικό τους και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνουν επιπλέον τα δημοφιλή στοιχεία.
Η προσαρμογή της ψυχαγωγίας είναι συνεχής, με τις εταιρείες να αξιολογούν και να ανανεώνουν τις ταινίες τους τακτικά. Η American Airlines προσθέτει περίπου 200 νέους τίτλους κάθε μήνα. Όσον αφορά τις προτιμήσεις των επιβατών, οι κωμωδίες και οι νοσταλγικές σειρές φαίνεται να κάνουν τη διαφορά. Πολλοί πελάτες επιλέγουν κωμικές σειρές, όπως το «The Office» και το «Friends», οι οποίες προσφέρουν μια ευχάριστη και αναζωογονητική εμπειρία κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Με τον τρόπο αυτό, οι αεροπορικές εταιρείες προσαρμόζονται και βελτιστοποιούν την ψυχαγωγία τους για να εξασφαλίσουν μια ευχάριστη εμπειρία στους επιβάτες τους. Πηγή: newsbomb.gr