Η στρατηγική που ακολουθείται για την επίτευξη αυτού του οράματος βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, και Διαφοροποίηση. Ο κ. Νεμπής έχει θέσει πέντε προτεραιότητες για την ανάπτυξη των εσόδων, όπως η επέκταση του δικτύου Fiber-to-the-Home (FTTH) για να καλύψει το 65% της Ελλάδας έως το 2027 και η αύξηση της πληθυσμιακής κάλυψης 5G σε πάνω από 80%.
Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού, οι δύο κύριες προτεραιότητες είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη και η βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας. Η μείωση των μη πωλησιακών επαφών και η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα βελτιώσουν την εξυπηρέτηση και τη συνολική εμπειρία των πελατών.
Όσον αφορά τη διαφοροποίηση, ο ΟΤΕ στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και στην αξιοποίηση της μάρκας Telekom, που διαθέτει διεθνή αναγνώριση. Η συνεργασία με μεγάλες εταιρείες όπως η Google και η Apple θα ενισχύσει τις δυνατότητες της εταιρείας, όπως δήλωσε ο κ. Νεμπής.
Η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και η επέκταση σε νέες αγορές περιλαμβάνουν την COSMOTE insurance, BOX, και Payzy, οι οποίες σημειώνουν σημαντική πρόοδο με τη λήψη χιλιάδων παραγγελιών καθημερινά. Παράλληλα, ο ΟΤΕ επενδύει στην εκπαίδευση των εργαζομένων του, ώστε να διατηρήσει την υψηλή ποιότητα ανθρώπινου δυναμικού, που είναι και ο λόγος της επιτυχίας του.
Ο επικεφαλής του ΟΤΕ τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με άλλους παρόχους για την επέκταση των δικτύων οπτικών ινών, καθώς και τα σχέδια για την παρέμβαση με την ΔΕΗ στο μέλλον. Τέλος, υπογράμμισε την ανάγκη για περισσότερες συνεργασίες και τη σημασία της φορολογικής πολιτικής στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Πηγή: newsbomb.gr