Τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν αμετάβλητα για το 2023

Τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν αμετάβλητα για το 2023
Φέτος, τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν αμετάβλητα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και οι οδηγοί θα πρέπει να τα καταβάλουν μήνες, όπως συμβαίνει παραδοσιακά, στα μέσα Νοεμβρίου. Ωστόσο, είναι ακόμη άγνωστο αν θα υπάρχει παράταση στην προθεσμία πληρωμής.

Η κατάταξη των τελών ανάλογα με τις εκπομπές C02 και τον κυβισμό έχουν ως εξής:

Από 1.1.2021 έως σήμερα:
– 0-122 κυβικά: 0,64 ευρώ/γραμ.
– 123-139 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ/γραμ.
– 140-166 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ/γραμ.
– 167-208 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ/γραμ.
– 209-224 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ/γραμ.
– 225-240 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ/γραμ.
– 241-260 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ/γραμ.
– 261 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ/γραμ.

Για την περίοδο από 1.1.2001 έως 31.12.2005:
– 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
– 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
– 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
– 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
– 1.358-1.548 κυβικά: 240 ευρώ.
– 1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ.
– 1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ.
– 1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ.
– 2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ.
– 3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ.
– 4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ.

Για την περίοδο από 1.1.2006 έως 31.10.2010:
– 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
– 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
– 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
– 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
– 1.358-1.548 κυβικά: 255 ευρώ.
– 1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ.
– 1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ.
– 1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ.
– 2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ.
– 3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ.
– 4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ.

Αντίστοιχα, οι κατατάξεις για την περίοδο 1.11.2010 – 31.12.2020 αναφέρουν τις εξής χρεώσεις:
– 0-90 εκπομπές C02: 0,91 ευρώ/γραμ.
– 91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ/γραμ.
– 101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ/γραμ.
– 121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ/γραμ.
– 141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ/γραμ.
– 161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ/γραμ.
– 181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ/γραμ.
– 201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ/γραμ.
– 251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ/γραμ.

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top