Οι Άλλαγες Στις Μεταφορές και η Επίδραση της Νέας Γενιάς Στην Τεχνολογία

Οι Άλλαγες Στις Μεταφορές και η Επίδραση της Νέας Γενιάς Στην Τεχνολογία
Στη συζήτηση που διοργάνωσε η Βάλλια Σταφυλαράκη, Tech Communications Trainee στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συνιδρύτρια του Gen Z(εν) Podcast στο Pod.gr, συμμετείχαν σημαντικές προσωπικότητες του τομέα της τεχνολογίας και των μεταφορών. Η Μαίρη Γαϊτανάρου, Head of Operations της Uber, τόνισε ότι οι μεταφορές εξελίσσονται ταχύτατα και οι νέες γενιές έχουν διαφορετικές προσδοκίες. Σύμφωνα με έρευνα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, 6 στους 10 χρήστες χρησιμοποιούν κάποια πλατφόρμα για τις μετακινήσεις τους, με το ποσοστό να φτάνει το 72,4% στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών. «Η Uber προσπαθεί να προσφέρει λύσεις για όλες τις ηλικίες μέσω μιας φιλικής προς τον χρήστη πλατφόρμας», σημείωσε, αναφέροντας πως η επιτυχία βασίζεται σε έναν κύκλο λειτουργίας που περιλαμβάνει έρευνα, feedback και πειραματισμό.

Ο Μιχάλης Σιάμκας, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της wrapp.ai, επεσήμανε ότι η νέα γενιά συχνά κατηγορείται για την επιθυμία του «εύκολου», όμως στην πραγματικότητα επιδιώκει να απελευθερώσει χρόνο μέσω της τεχνολογίας. Η wrapp.ai αναπτύσσει λύσεις που μεταμορφώνουν τη λογιστική σε μια απλή διαδικασία, δίνοντας προτεραιότητα στη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Μεά από 2 χρόνια, η εταιρεία έχει μεγαλώσει από 2 σε 15 άτομα λόγω της τεχνολογίας που τους επέτρεψε να επικεντρωθούν στην ουσία και όχι στις διαδικασίες.

Η Nelli Zakar, Industry Manager, Large Customer Sales της Google στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω της διαφοροποιημένης χρήσης τεχνολογίας από τις διάφορες γενιές. Οι μεγαλύτεροι χρήστες είναι πιο εξοικειωμένοι με την έρευνα μέσω υπολογιστή, ενώ οι Millennials και Gen Z προτιμούν αναζητήσεις μέσω κινητών και φωνητικών εντολών. Δημιουργείται, έτσι, ένας κύκλος αλληλεπίδρασης, όπου οι νέες γενιές επηρεάζουν τις τεχνολογικές τάσεις και το αντίστροφο.

Τέλος, η φιλοσοφία της Uber αναπτύσσεται γύρω από το “startup mindset”, που περιλαμβάνει συνεργασία και διαφάνεια. Η σκέψη πίσω από τη στρατηγική παραγωγής περιεχομένου του fyi.news επικεντρώνεται στη σύνθεση της είδησης από το δημοσιογραφικό τμήμα και την παρουσίασή της με κατανοητό και προσβάσιμο τρόπο, αναγνωρίζοντας τις γνώσεις των χρηστών και την ανάγκη για αξιόπιστη ενημέρωση.

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top