Ο Μιχάλης Σιάμκας, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της wrapp.ai, επεσήμανε ότι η νέα γενιά συχνά κατηγορείται για την επιθυμία του «εύκολου», όμως στην πραγματικότητα επιδιώκει να απελευθερώσει χρόνο μέσω της τεχνολογίας. Η wrapp.ai αναπτύσσει λύσεις που μεταμορφώνουν τη λογιστική σε μια απλή διαδικασία, δίνοντας προτεραιότητα στη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Μεά από 2 χρόνια, η εταιρεία έχει μεγαλώσει από 2 σε 15 άτομα λόγω της τεχνολογίας που τους επέτρεψε να επικεντρωθούν στην ουσία και όχι στις διαδικασίες.
Η Nelli Zakar, Industry Manager, Large Customer Sales της Google στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω της διαφοροποιημένης χρήσης τεχνολογίας από τις διάφορες γενιές. Οι μεγαλύτεροι χρήστες είναι πιο εξοικειωμένοι με την έρευνα μέσω υπολογιστή, ενώ οι Millennials και Gen Z προτιμούν αναζητήσεις μέσω κινητών και φωνητικών εντολών. Δημιουργείται, έτσι, ένας κύκλος αλληλεπίδρασης, όπου οι νέες γενιές επηρεάζουν τις τεχνολογικές τάσεις και το αντίστροφο.
Τέλος, η φιλοσοφία της Uber αναπτύσσεται γύρω από το “startup mindset”, που περιλαμβάνει συνεργασία και διαφάνεια. Η σκέψη πίσω από τη στρατηγική παραγωγής περιεχομένου του fyi.news επικεντρώνεται στη σύνθεση της είδησης από το δημοσιογραφικό τμήμα και την παρουσίασή της με κατανοητό και προσβάσιμο τρόπο, αναγνωρίζοντας τις γνώσεις των χρηστών και την ανάγκη για αξιόπιστη ενημέρωση.
Πηγή: newsbomb.gr