Κατάταξη των Καλύτερων και Χειρότερων Αεροπορικών Εταιρειών για το Έτος

Κατάταξη των Καλύτερων και Χειρότερων Αεροπορικών Εταιρειών για το Έτος
Πολλοί από εμάς έχουμε τις αγαπημένες μας αεροπορικές εταιρείες για διάφορους λόγους, ωστόσο, πρόσφατα δημοσιεύθηκε μία αναλυτική κατάταξη των καλύτερων και των χειρότερων αεροπορικών εταιρειών της χρονιάς. Η έρευνα αυτή, που έχει εκπονηθεί από την AirHelp, αξιολόγησε 109 αεροπορικές εταιρείες με βάση τρεις βασικούς παράγοντες που μετρούν την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

Η AirHelp εστιάζει στην “επίδοση στην ώρα”, δηλαδή πόσες πτήσεις πραγματοποιούν οι εταιρείες σύμφωνα με το πρόγραμμα τους. Επίσης, αξιολογείται η εξυπηρέτηση πελατών, που περιλαμβάνει τη γνώμη των επιβατών σχετικά με φαγητό, άνεση και επαγγελματισμό του προσωπικού. Τέλος, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση αιτημάτων και αποζημιώσεων που υποβάλλουν οι επιβάτες.

Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα αποτελέσματα, υπήρξε και μια εταιρεία που διαχρονικά ήταν στις ανώτερες θέσεις, αλλά φέτος «έπεσε» από την κορυφή. Όσον αφορά τις πιο απογοητευτικές εταιρείες για τους πελάτες, ξεχώρισε η Tunisair, που κατέλαβε την τελευταία θέση. Σύμφωνα με την AirHelp, η εταιρεία σημείωσε 4,7 για την έγκαιρη απόδοση, 6 για την εκτίμηση των πελατών και 0,2 για τη διαχείριση αιτημάτων.

Ακολουθεί η λίστα με τις δέκα χειρότερες αεροπορικές εταιρείες:

10 – Sky Express
9 – Air Mauritius
8 – Tarom
7 – IndiGo
6 – Pegasus Airlines
5 – El Al Israel Airlines
4 – Bulgaria Air
3 – Nouvelair
2 – Buzz
1 – Tunisair

Κατά τη δημοσιοποίηση της εν λόγω λίστας, ο διευθύνων σύμβουλος της AirHelp, Tomasz Pawliszyn, εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτή η κατατάξη θα παρακινήσει τις αεροπορικές εταιρείες να ακούνε τις ανάγκες και την ικανοποίηση των επιβατών τους.

Πηγή: newsbomb.gr

Back To Top