Η AirHelp εστιάζει στην “επίδοση στην ώρα”, δηλαδή πόσες πτήσεις πραγματοποιούν οι εταιρείες σύμφωνα με το πρόγραμμα τους. Επίσης, αξιολογείται η εξυπηρέτηση πελατών, που περιλαμβάνει τη γνώμη των επιβατών σχετικά με φαγητό, άνεση και επαγγελματισμό του προσωπικού. Τέλος, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση αιτημάτων και αποζημιώσεων που υποβάλλουν οι επιβάτες.
Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα αποτελέσματα, υπήρξε και μια εταιρεία που διαχρονικά ήταν στις ανώτερες θέσεις, αλλά φέτος «έπεσε» από την κορυφή. Όσον αφορά τις πιο απογοητευτικές εταιρείες για τους πελάτες, ξεχώρισε η Tunisair, που κατέλαβε την τελευταία θέση. Σύμφωνα με την AirHelp, η εταιρεία σημείωσε 4,7 για την έγκαιρη απόδοση, 6 για την εκτίμηση των πελατών και 0,2 για τη διαχείριση αιτημάτων.
Ακολουθεί η λίστα με τις δέκα χειρότερες αεροπορικές εταιρείες:
10 – Sky Express
9 – Air Mauritius
8 – Tarom
7 – IndiGo
6 – Pegasus Airlines
5 – El Al Israel Airlines
4 – Bulgaria Air
3 – Nouvelair
2 – Buzz
1 – Tunisair
Κατά τη δημοσιοποίηση της εν λόγω λίστας, ο διευθύνων σύμβουλος της AirHelp, Tomasz Pawliszyn, εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτή η κατατάξη θα παρακινήσει τις αεροπορικές εταιρείες να ακούνε τις ανάγκες και την ικανοποίηση των επιβατών τους.
Πηγή: newsbomb.gr