Η έννοια της ταχυφόρτισης είχε τεθεί προς συζήτηση εδώ και αρκετά χρόνια, με τις πρώτες δοκιμές να ξεκινούν το 2022. Ωστόσο, αισθητά προβλήματα αξιοπιστίας, κυρίως λόγω του module της Fortescue Zero (πρώην WAE), που είναι υπεύθυνο για την προμήθεια των μπαταριών, καθυστέρησαν την εφαρμογή της.
Με την ολοκλήρωση διαδοχικών βελτιώσεων και δοκιμών, το σύστημα τελικά εγκρίθηκε, και οι τελευταίοι έλεγχοι στο Μεξικό πείσαν τη FIA ότι ήταν έτοιμο να υλοποιηθεί.
Πηγή: newsbomb.gr